wtorek, 24 sierpnia 2010

Dance by The Life

Od czasu zimowego obozu za każdym razem gdy ktoś tańczy staram się odebrać przekaz, odczytuję emocje. Gdy ja tańczę staram się przekazać to co siedzi mi w głowie. Wiem wydaję się to takie proste, a dla niektórych bezsensu. Gdy tancerz podczas tańca płacze to dla mnie jest to coś wspaniałego bo nie da się tego udawać.


Coś z naszego you can dance. Nie oglądałam zbytnio tej edycji, ale od pewnego czasu mam chęć oglądania i tańczenia. Cholernie mi tego brakuje. Już za jakiś czas treningi, więc bardzo się ciesze :D
Cały dzień dziś oglądam różne filmiki i tak przed przypadek wpadłam na ten.
Kolejny dobry taniec, a końcówka rewelacja! Może trochę za bardzo się wczuli :P
Piosenka daje też dużo.


Szacun!


JabbaWozkeez! Nie trzeba tu nawet komentować nic, The Best Crew!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)