czwartek, 26 sierpnia 2010

Happy BDay !

Wszystkiego Najlepszego !
Ahh, jak ten czas leci :P
Pamiętam pierwsza klasa, jak przysiadłam się do Ciebie na sali gimnastycznej na apelu i powiedziałam do Ciebie, że lubię tę piosenkę, a Ty mi wtedy odpowiedziałaś, że takiego rodzaju muzyki nie lubisz. Pierwsza myśl, o boże xD 
Ale pozory mylą! Teraz jesteś najbliższą mi osobą :D

I życzę Ci być nigdy się nie zmieniła, może parę cech udoskonalić, ale by nie zniknęły na zawsze, bo to one właśnie tworzą tą całość, którą jesteś właśnie TY!

Niech uśmiech nigdy nie znika z Twojej prześlicznej twarzy, a wszelki smutek i wszystkie przykrości jakie napotkasz w swoim życiu nie sprawiły większego problemu i jak szybko przyszły to aby jeszcze szybciej odeszły jak najdalej.

Życzę Ci także miłości, która z czasem przyjdzie i pozostanie na zawsze.
Życzę Ci szczęścia w miłość i by ten jedyny okazał się tym najwspanialszym bez którego nie mogłabyś żyć, by każdy dzień dzięki niemu był cudowny.

Niech nie przeraża Cię wizja dorosłości :D

Życzę Ci wielu par butów i masę ciuchów :D
I żebyś nigdy nie miała mnie dość xD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)