niedziela, 13 marca 2011

GRAFFITI NAILS

Przeglądam sobie strony i czytam o nowościach i trendach na wiosne/lato 2011 i wpadłam na nowe trendy w stylizacji paznokci. Podoba mi się strasznie, aczkolwiek cena jednego lakieru nie przekonuje mnie do zakupu :P (30zł)

Jak wygląda i jak się robi takie paznokcie - nic trudnego :)
Po pierwsze nakładamy warstwę lakieru (dowolnego)

Następnie nakładamy warstwę lakieru IsaDora Graffiti Nails.

Podobno bardzo szybko schnie :) Na koniec nakładamy warstwę bezbarwnego lub IsaDora Top Coat, który utrwali i dodatkowo nabłyszczy.

Robi wrażenie :P Mnie się bardzo podoba i chętnie bym zakupiła taki lakier do swojej bardzo małej kolekcji :D

Na koniec filmik :))


ZNALAZŁAM ZAMIENNIKI W NIŻSZEJ CENIE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)