czwartek, 17 marca 2011

WISDOM TOOTH!

Nie potrafię sobie znaleźć miejsca, szczególnie po tym jak przeczytałam co mnie czeka! Głupie zęby mądrości! Z mądrością to one nie mają nic wspólnego, jedynie z bólem i cierpieniem! Nie wiem co to będzie, ale będzie to jakaś masakra. Może nie powinnam się nastawiać źle bo w niedziele okaże się co i jak będziemy działać. Zrobili mi dziś zdjęcie, takie nowe, nie wszyscy je mają, więc uznam to jako szpan co by się rozchmurzyć troszkę. Muszę jeść teraz na tyle ile jestem w stanie HAHA bo potem z moim strachem to nic nie będę w stanie zjeść :P
Zamieszę moje foto co by powspominać to za jakiś czas :D Z tej serii mam jeszcze sporo zdjęć.

no to smile ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)