niedziela, 24 lipca 2011

OSLO, NORWEGIA

Zdjęcia z największej i najdłuższej podróży w moim życiu! Mniej więcej 3 tygodnie w Skandynawii. Szwecja, Norwegia i Finlandia. Coś niesamowitego. Nie miałam wtedy aparatu, lecz kamerę także wszystko jest na taśmie. Miałam wtedy 13 lat, było to coś wielkiego dla mnie, a zarazem niesamowitego!
Teraz oglądając wiadomości, czy czytając w internecie co się dzieję tam w Norwegii, nie mogę w to uwierzyć, ten kraj, ludzie wszyscy są mili i serdeczni.
To co dzieję się na tym świecie teraz to masakra.


Zdjęcia znalazłam dzięki płytce CD, która wpadła w moje ręce.
Wspomnienia są piękne!
Uwielbiam takie podróże. A było ich trochę w moim życiu.

zdjęcia L. Jaworski

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)