piątek, 15 lipca 2011

YELLOW FLOWERS

Ta pogoda jest wkurzająca! Raz pada i jest chłodno, po chwili przestaje i jest gorąca, a wręcz parno i nie ma czym oddychać!
Nowy zestaw książek do czytania mam, jeszcze muszę wstawić te co poprzednio czytałam tylko nie umiem się zebrać do tego haha
Jeśli chodzi o filmowe poczynania to nadrobiłam Harrego Pottera, coś mnie tknęło, myślę, że to moja ciekawość jak skończy się jego los. Czy taki sam jak w książce czy nie.
Muzycznie to JESSIE J <3 Uwielbiam ją, jej wokal i to co z nim robi. Jej styl. Wszystko w niej uwielbiam !:D


2 komentarze:

  1. Świetny blog! ; )
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh u mnie pogoda tez lipna :(
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com, jeśli masz ochotę, a jeśli ci się spodoba, może dodasz do obserwowanych? Byłoby mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)