czwartek, 1 września 2011

HELLO SEPTEMBER

No to mamy 1 września, a ja nie byłam na rozpoczęciu. Dziwne uczucie, gdy już się nie chodzi do szkoły :) Ja czekam jeszcze miesiąc i zaczynam swój kolejny etap w życiu. Nie wiem czego mam się spodziewać i czego oczekiwać. Co ma być to będzie. Od wczoraj zajmuje się nauką niemieckiego, nawet mi to idzie. Chyba dlatego, że zawsze chciałam nauczyć się go. Także aktualnie spełniam te marzenia! A prawda jest taka, że potrzebuje go na studia, bo nie chce patrzeć na profesora ze zdziwieniem na twarzy.
Jutro od rana ogarniam siebie, pakuje itp. Tak bardzo tego nie lubię, nigdy nie wiem co brać.
A następnie na motocyklu! Nie podróżowałam motorem już dobry rok.
Tęsknie za tym, ale ostatnim czasem mam do tego dystans.

zdjęcie z norwegii przy lodowcu (nie pamiętam nazwy xD) jakieś 5/6 lat temu

uwielbiam ten kraj i pewnie odwiedzę go jeszcze raz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)