środa, 7 września 2011

If I Were In Your Shoes

Moje poszukiwania czas zacząć. Jesień przyjdzie wcześniej niż możemy się tego spodziewać, więc ja już planuje co kupić na jesień/zimę. Uwielbiam buty typu EMU, pamiętam jak widziałam ludzi, którzy w nich chodzą i zastanawiałam się co z nimi jest nie tak, a po czasie i ja zakochałam się w nich.
Miałam 2 razy czarne, a teraz chce brązowe.



Jeśli chodzi o buty, to marzą mi się od dłuższego czasu takie buty. Zbieram kasę i lecę na allegro kupować te cudeńka! WORKER BOOTS to moje MUST HAVE na #1 :D Szczególnie z cekinami!
Te są świetne, nawet można je już kupić TUTAJ - licytacja od 49,99


Myślę, że to nie koniec moich pomysłów :)

1 komentarz:

  1. Nigdy nie przepadałam za butami Emu, ale coraz bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)