sobota, 10 września 2011

MAGIC STARS

Wczoraj miałam okazję je zjeść, no coś pysznego! Szkoda, że nie są u nas dostępne, aczkolwiek może i dobrze. Przynajmniej nie mam ich dość, bo pewnie bym je jadła i jadła ;d
Zmęczona po zakupach,które można uznać za miarę udane, szczególnie buty (tylko w sumie nie wiem czy jestem zadowolona z nich tak do końca).
Mega senna, przydałaby się krótka drzemka :)


Jutro zdjęcia z zakupów, bo dziś mi się już nie chce ich robić i rozładowany mam aparat.
I jutro widzę się z moją Magdaleną O. z którą nie widziałam się sporo czasu!

5 komentarzy:

  1. Hi!!what a lovely blog, I like it! this snack seems delicious!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm your newest follower! Hope you have some time to check out my blog!

    http://timeless-is-more.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)