niedziela, 11 września 2011

RADICAL - MGIEŁKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW

Zawiera ekstrakty ze skrzypu polnego, z zielonej herbaty, proteiny pszeniczne, prowitaminę B5.
Ekstrakt ze świeżego ziela skrzypu polnego wzmacnia włosy i hamuje ich wypadanie. Proteiny pszeniczne odżywiają i chronią przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem, spowodowanym również używaniem suszarki. Wyciąg z zielonej herbaty jest źródłem cennych mikroelementów odpowiedzialnych za odżywienie skóry głowy i mieszków włosowych. D'panthenol (witamina B5) stymuluje pęcznienie keratyny, przez co nadaje włosom pożądaną objętość i połysk.

Chroni przed szkodliwym wpływem środowiska, wzmacnia i odżywia. Włosy stają się wyraźnie grubsze, podatne na rozczesywanie i układanie. Uzyskują jedwabistą gładkość i blask.


Skład: aqua, alcohol, herba equiseti arvense extract, cetrimonium chloride, cameliaa sinensis extract, lauryldimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein and lauryldimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat starch, PEG-25 PABA, d-panthenol, laureth-10, perfume

Cena: ok.6,50 zł

Jeśli chodzi o mnie to moje pierwsze opakowanie dobiega końca, niestety nie stosowałam go regularnie. Miałam dłuższe przerwy i dlatego nie mogę powiedzieć o efektach. Chociaż przy stosowaniu nie wyrządził moim włosom krzywdy, może trochę wzmocnił, lepiej się rozczesują jak na mokre włosy zaaplikuję. Zapach może być dla kogoś nieprzyjemny, ale nie utrzymuje się długo na włosach. Planuje zakup nowej buteleczki - cena jest całkiem przyjemna - i mam zamiar używać jej regularnie i zobaczymy jaki będzie tego efekt :)

2 komentarze:

  1. ooo coś dla mnie :) ratunek dla moich włosów ;) podoba mi się tu, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)