sobota, 8 października 2011

LOL

Yołka!
Paskudna pogoda dobrze, że nigdzie nie wychodzę. Do tego puste mieszkanie, także to co najbardziej lubię. Być sama, cisza i spokój. Nikt mi nad głową nie siedzi, nie gada i nie marudzi mi. Mogę sobie pośpiewać i nikt mi nie ma tego za złe :D
Ciekawy tydzień na studiach za mną, ale w sumie to nie chce mi się za wiele o tym pisać.
W ogólnie ostatnio straciłam chęć na prowadzenie bloga i pisanie, nawet widać, że często tu nie bywałam.
Usunęłam dziś floga (tzn muszę czekać tydzień, ale zdjęć już tam nie ma), formsprigna i tumblra. Myślę nad innymi :P TWITTER zostawiam, to moje nowe uzależnienie :D
Przeczytałam rano artykuł, gdzie głównie było o facebook-u i kontami ludzi którzy umarli. I stwierdziłam, że ja tak nie chce, by ktoś mi głupie świeczki wstawiał na tablicy. Nawet raz rozmawiałam o tym z dziewczynami. Zapisze hasła na moje konta by w razie czego ktoś mógł je usunąć.

zdjęcie co by tu tak pusto nie było :)

no to pozdro ^^

3 komentarze:

  1. ja myślę nad jego usunięciem, również czytałam artykuł o tych kontach
    mam go tylko po to, żeby mieć kontakt z niektórymi
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. no te świeczki na tablicy są bez sensu..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)