środa, 6 czerwca 2012

6 CZERWCA

No to jeszcze tylko psychologia i koniec sesji letniej! Oczywiście jeśli dzisiejszy egzamin się powiedzie....
Zmęczona jestem bo od maja non stop testy, zaliczenia i egzaminy. Wczoraj pół dnia siedzenia na uczelni (4testy + ustny), powrót do domu i nauka  na kolejny egzamin.
Cieszę się, że koniec bo będę mieć czas na czytanie książek, już upatrzone mam kilka w bibliotece :)
Nadrobić muszę zaległości w filmach, bo nie pamiętam kiedy ostatni raz oglądałam coś! Polecacie jakiś film?

zdj z majowego weekendu :)

  nawet sił na trening nie mam, strasznie chce mi się spać!

2 komentarze:

  1. nie, na francuskiej w lumpeksie ;) kurcze, zazdroszcze ci, że tylko jeden przedmiot ci został! ja jeszcze dośc sporo tego mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)