środa, 27 czerwca 2012

EYEBROW STYLIST SET

Właściwie nie wiem dlaczego to kupiłam, bo nie przepadam robić makijażu długo. Używam tylko tusza, podkładu i ewentualnie kredki i róż na policzki bo ostatnimi czasy nic mi się nie chce. Stopniowo od roku odkładam kosmetyki, którymi się malowałam. Już nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłam czarną kreskę na oku :D Także eyeliner leży sobie na dnie kosmetyczki. Zabawa z brwiami nie jest moim ulubionym zajęciem, bo jestem strasznie leniwa i męczy mnie to, ale mimo tego postanowiłam to kupić na wypadek gdyby kiedyś mi to było potrzebne. Skusiło mnie bardziej, że w zestawie są szablony i ułatwią one stylizacje brwi. Chociaż szczerze powiedziawszy nie nadają się one do niczego.
A tak wygląda zestaw:

5 komentarzy:

  1. świetne. ja mam hopla na punkcie moich brwi. kocham jak są bardzo wyraźne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, moja siostra kupiła wczoraj i próbowałam jej pomalować te brwi z szablonu i te "cienie" w ogóle nie działają o.O dawałam kilka warstw a dalej nie było efektu, może trochę widać jak się maluje u kogoś, kto ma dużo brwi. Co więcej powiesz o tym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś chciałam kupić ale jakoś zrezygnowałam ;)
    Fajny blog :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://molyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przydaloby mi sie, codziennie przyciemniam brwii ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. O wydaje się fajne:)Chyba się na to skusze bo widziałam to też u innej blogowiczki i bardzo chwaliła te cienie ale nie mówiła że te szablony są w zestawie.Ja mam jasne i rzadkie brwi to pomoże się tym wspomogę:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)