piątek, 22 czerwca 2012

LAKIERY SAFARI

Dziś o lakierach SAFARI (strasznie podoba mi się wzorek zebry! urocze :D ) Mają duży wybór kolorów (co jest ogromnym problemem dla mnie bo jestem osobą, której ciężko czasem coś konkretnego wybrać i zazwyczaj chce kilka rzeczy ale trzeba wybrać...) Nie mniej jednak upatrzyłam sobie 2 kolory na teraz, następnym razem kupie kolejne 2 :D
Dzisiejsze kolor kupiłam by dodać trochę pozytywnego koloru na paznokciach, takie kolory wakacyjne, dziewczęce. Więc wybrałam niebieski (nr 101) i różowy (nr 105), nie są one bardzo intensywne i o to mi chodziło, takie pastelowe odcienie :)



wybaczcie mi źle pomalowane pazurki, ale jestem w tym kiepska bo mega niecierpliwa i nie umiem poczekać kiedy mi wyschną do końca, a często idę coś zrobić i efekt taki, że muszę niestety poprawiać xd
 

  • jak długo lakier trzymie się nie mam pojecia bo mam go pierwszy raz na paznokciach, ale czytałam, że 2-3dni zobaczymy jak u mnie
  • bardzo fajnie się maluje i wystarczy jedna porządna warstwa
  • cena: ok.4zł 
  • duży wybór kolorów

10 komentarzy:

  1. jeszcze nie mam żadnego z tej firmy, ale może kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolorki ;)
    pozdrawiam !
    Claudia Trish

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem niecierpliwa jeśli chodzi o wysychanie lakieru;D niebieski świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z firmy safari . Są cudowne :D
    Zapraszam do mnie będzie milo jeśli zaobserwujesz i skomentujesz :D
    Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to prawda, fajnie kryją za pierwszym razem ;) Mam niebieski ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory super ; ) A z tym wyborem kolorów mam tak samo ; P
    Zapraszam na mojego bloga : http://dagii-kosmetykiinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)