środa, 25 lipca 2012

ISANA DUSCH PEELING MASSAGE-PERLEN

Peeling pod prysznic. Drobne mikroziarenka peelingu delikatnie usuwają zanieczyszczenia oraz martwy naskórek. Peeling zawiera witaminę E oraz prowitaminę B5, które pielęgnują skórę.


Jeśli o mnie chodzi to jest baaardzo delikatny, nie ma mowy o podrażnieniach skóry. Zapach jest ok, może być dla kogoś mdły. Cudów po nim nie widziałam, ale za 4zł to czego można chcieć :p  Szkód nie nadrobił. Ale dla kogoś kto szuka peelingu to odpada bo niestety nie czuć, że to peeling.

3 komentarze:

  1. Ostatnio się nad nim zastanawiałam w Rossmanie, ale w sumie dobrze że nie kupiłam, wolę mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem tego samego zdania co Ty. jak dla mnie sie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. na moich raczej czarny nie wyjdzie, a pozatym to jet jasna czekolada, daleko jej raczej do czerni ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)