poniedziałek, 16 lipca 2012

White Lies - To Lose My Life

Siedzi mi w głowie od 2dni, kiedy postanowiłam przeszukać muzykę z pewnego serialu. Słucham jej non stop.


Pewnie każdy z wam ma piosenki, które przynoszą wspomnienia. A macie piosenki podczas których marzycie i tworzycie historie? Ja do tej mam, kiedy jej słucham przed oczami mam jakąś ciekawą i zwariowaną wycieczkę. Jazda szybkim samochodem ( w określonym czasie w tej piosence) i kąpiel w jakimś jeziorze, spanie aucie itp.
Tak wiem, bardzo amerykańsko ale to może przez ilość filmów, które widziałam. Seriale i filmy zawsze tak mają, a do tego podkład muzyczny :D Ehh szkoda, że tak nie ma w normalnym życiu!

2 komentarze:

  1. kocham tę piosenkę *.* jak zagrali to rok temu na coke to umarłam. środa nasza, kochanaaaa ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre piosenki same wywołują wspomnienia, czasami łzy a czasem uśmiech ale pomimo wszystko nie umiemy ich wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)