piątek, 13 lipca 2012

ZIAJA REBUILD ODBUDOWA SKÓRY - REDUKTOR CELLULITU - SERUM DRENUJĄCE

Ziaja, Rebuild Odbudowa Skóry, Serum drenujące `Reduktor cellulitu`

  • Poprawia drenaż wody w głębszych warstwach skóry. 
  • Wyraźnie zmniejsza retencję wody. 
  • Przyspiesza spalanie substancji lipidowych. 
  • Redukuje grubość tkanki tłuszczowej. 
  • Wyraźnie zmniejsza cellulit i modeluje kształt sylwetki. 
  • Zawiera harmonijne połączenie kwiatowo-orientalnej kompozycji kumquatu, kwiatów Davana, drzewa Massoina i cynamonu z dzikością anyżu. 
Składniki aktywne: glaucyna, koenzym A, L-karnityna, ekstrakt z ananasa ,ekstrakt z bluszczu ,ekstrakt z rozmarynu ,ekstrakt z morszczynu, ekstrakt z gorzkiej pomarańczy




Skład: Aqua (Water), Glycerin, Carnitine, Caffeine, Ananas Sativus Extract, Coenzyme A, Cetearyl Ethylhexanoate, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus Extract, Hedera Helix Extract, Citrus Aurantium Amara Peel Extract, Rosmarinus Officinalis Extract, Coco-Glucoside, Caprylyl Glycol, Alcohol, Glaucine, Dimethicone, Elaeis Guineensis Oil, Hydrogenated Coco-Glycerides, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Sodium Polyacrylate, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional. 

cena: ok. 15zł/ 150ml

Minusem niestety jest dość małe opakowanie ;c Ja stosowałam tylko na uda bo tam to było potrzebne, a na łydki coś innego. Jestem bardzo zadowolona, jest to dla mnie zdecydowanie najlepszy kosmetyk na cellulit! Przetestowałam tego sporo ale ten na prawdę działa! Do tego oczywiście był ruch i w miarę zdrowe jedzenia + picie dużych ilości wody. Także to wszystko miało na to wpływ, że sporo znikło, ale gdybym stosowała dłużej to może byłoby jeszcze lepiej, ale ja i tak jestem zadowolona. Wrócę do niego jak będzie to potrzebne (po wakacjach :D ) bo teraz daje różne balsamy i za dużo tego na nogach. Zapach jest dość specyficzny, anyżowy ale mnie się bardzo podoba.Wchłania się dość szybko, ale po użyciu skóra się przez jakiś czas nieco klei, więc trzeba odczekać.

KWC na wizażu

1 komentarz:

  1. muszę spróbować bo lubię produkty ziaji :) ale na razie muszę "wykończyć" to co mam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)