środa, 12 września 2012

AKCJA WŁOSY #4 AMPUŁKI WZMACNIAJĄCE - JOANNA 'RZEPA'

Ampułki wzmacniające Rzepa przeznaczone są dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawierają bogaty zestaw aktywnych składników - ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne wyselekcjonowane ekstrakty naturalne, a także witaminę PP, mentol, dermosacharydy i prowitaminę B5, aby skutecznie zmniejszyć przetłuszczanie się skóry głowy oraz działać energizująco i wzmacniająco. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć wyjątkowe rezultaty przy regularnym stosowaniu. Unikatowa receptura preparatu oparta jest na starannie dobranych składnikach działających stymulująco, wzmacniająco i energizująco na cebulki włosowe. Zawiera wyjątkowo wysokie stężenie ekstraktu z czarnej rzepy, uznawanej przez medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych, naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów.

Skład:  Aqua, Alkohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin,Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


 

Kupiłam to wczoraj, dałam 20zł w drogerii natura.Nie miałam zbytnio czasu by szukać, kolejne opakowanie postaram się kupić w nieco mniejszej cenie, poszukam w aptekach. Zacznę stosować od przyszłego poniedziałku, ampułki są dość duże i czytałam, że jedna spokojnie starczy na dwie aplikacje. Zobaczę jak to będzie u mnie i też postaram się je tak podzielić bo jedna na raz to dość sporo. Piszą żeby stosować minimum 3 razy w tygodniu, przed myciem włosów. Ja mam w planach zostawić to na noc, jeśli tylko zapach będzie do zniesienia. Mam także szampon z tej serii także będę nim myć włosy rano. Mam nadzieję, że pomoże mi to na wypadanie bo w ostatnim czasie jest koszmar z tym problemem. 
Stosował ktoś ? Co sądzicie? Może macie jakieś porady odnośnie stosowania?

18 komentarzy:

  1. świetny blog
    i muzyka w tle ;)
    powiesz mi,jak się nazywa ?
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam, ale przydałoby się coś na wypadanie, bo też mam z tym mały problem. chociaż biorę magnez i jakoś tak mniej wypadają zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo możliwe. wiesz odrazu różnicy nie zobaczysz, ale po tygodniu, dwóch powinno być widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli Joanna to muszą być dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak to działa ja nie próbowałam ale moja mama tak i pomogło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę aby pomogły :) sama wolę wcinać surówki z rzepy, albo wcierać świeży sok (wiem, że niektórym przeszkadza zapach). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zatka nos przy wyciskaniu, to później już jak rzodkiewka :)
      Pozdrawiam...

      Usuń
  7. sama sie nad tym zastanawiałam, ale nie wiem czy pomaga.. bo cena jest stosunkowo niska, ja kiedys stosowałam seboradin i kosztowały ok 40zł wiec te sa tanie.... sama obecnie poszukuje coś do wlosów łamliwych szczegolnei przy rozczesywaniu oraz do zniszczonyc koncowek... moze ktos zna cos dobrego?:):)

    pozdrawiam i zapraszam na KONKURS;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SAMA SIE NAD NIMI ZASTANWIAŁAM... KIEDYS STOSOWAŁAM SEBORADNIN, ALE one kosztowałam ok 40zł wiec te są stosunkowo tanie;) ja obecnie poszukuje czegos do moich łamliwych włosów szczegolnie przy czasaniu i zniszczonych koncowek... mzoe ktos coz zna dobrego?:)


    pozdrawiam i zapraszam na KONKURS;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz u mnie, ja już obserwuję:)
    Dopiero teraz usłyszałam, że masz podłączoną do bloga piosenkę Miki. Uwielbiam jej ostatnią płytę, a ten utwór bardzo adekwatny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, kurcze, ale plama!:) Rzeczywiście, bo utwór Miki to "Follow You" z płyty Pixelated. Jeśli nie znasz polecam: http://apoleczka.wrzuta.pl/audio/0ECFhmXIiyQ/mika_urbaniak_-_follow_you.

      Usuń
  10. Jestem w trakcie ich stosowania. Od razu ostrzegam przed otwieraniem ampułek. Nie raz poraniłam sobie szkłem palce. Zapach w sumie nie jest taki zły, zobaczymy jak z działaniem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz w naturze do 3.10 beda za 11,99:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak poprawiły się włosy?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mama mi podkradła i ja kupiłam sobie z aplikatorem ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)