środa, 5 września 2012

FILM: DRUHNY

"Świetna komedia wyprodukowana przez Judda Apatowa. To "Hangover" dla kobiet. Film opowiada o przedślubnych perypetiach druhen, które wybierają się do Las Vegas. Mnóstwo znakomitych dialogów i fantastyczna muzyka zapewnią znakomitą wakacyjną rozrywkę."

 




Jeszcze tak beznadziejnego filmu to ja w życiu nie widziałam! Głowna bohaterka to jakaś ofiara losu, jeśli to miałabyś kobieca wersja 'Hangover' to aż wstyd. Oglądałam ten film w nocy, w połowie chciałam wyłączyć, ale pomyślałam, że może będzie lepiej i zobaczę do końca. Komedią jest nazywanie tego filmu komedią, ale fakt uśmiałam się momentami, że jest to aż tak głupie xD

2 komentarze:

  1. Komedia w ktorej smiejemy sie, ze to az takie glupie nie moze byc fajna :D Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)