poniedziałek, 1 października 2012

I LOVE LAZY SUNDAYS ; )

Kolor bordo to jest to, co obecnie mi się podoba. Po raz kolejny napisze, że marzy mi się sweterek w tym kolorze, a spodnie czemu nie też chętnie przygarnę :D
Póki co mam bluzkę bordo z świetnym napisem 'I LOVE LAZY SUNDAYS' idealnie do mnie to pasuje! : )
A drugi top jaki kupiłam, to fiolet z koronką na plecach. Topów i bluzek nigdy za wiele :D



Pierwsza bluzka w rzeczywistości jest bordowa, a nie fioletowa bo tutaj wygląda jak taki śliwkowy kolor.

2 komentarze:

  1. A ja mam "lazy Monday" :DD kolorek fajny! buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczny t-shirt w takim samym kolorku! :) i wczoraj w niej smigałam :D i love lazy sundays - sama prawda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)