poniedziałek, 4 lutego 2013

#16 6 MIĘSIĘCY PIELĘGNACJI

Dziś mija równe 6 miesięcy od kiedy wzięłam się za swoje włosy i zaczęłam o nie dbać.
TUTAJ możecie zobaczyć całą aktualizacje włosów od tego czasu, a ja dziś pokaże Wam porównanie z dnia 4 sierpnia i zdjęcie sprzed dwóch dni.



Warto poświęcić czas na olejowanie czy nakładanie maseczki by potem móc się tak cieszyć jak ja teraz! Niesamowita zmiana kondycji moich włosów, teraz dążyć tylko do takiej długości i będzie cudowanie :)


ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE NA MOJEGO FACEBOOKA  & TWITTERA 


P.S Dziękuję dziewczyny za tak miłe słowa :)  

15 komentarzy:

  1. nooo różnica jest. Są bardziej składne to przede wszystkim. Nawet kolor jakby bardziej świetlisty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wyglądają duuużo zdrowiej! :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! :) Rzeczywiście, efekt jest niesamowity :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo znacząca zmiana! Super piękne włosy.
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromna zmiana!
    Włosy lśnią, sa wygładzone i wyglądaja na takie zdrowe:))
    Oby tak dalej!;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać dużą różnicę! Gratuluję :) Jeszcze tylko popracować nad długością i włosi będą cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity efekt! Świetnie wyglądają :) Chyba sama zacznę dbać o moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. normalnie prześliczne masz teraz te włoski! zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem!
    zmiana ogromna jak dla mnie i też bym chciała u siebie taką zauważyć, ale jeśli chodzi o olejowanie, maseczki i tym podobne to jestem leniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzę takie zdjęcia to czuję że jest sens dbać o włosy :) Świetna przemiana!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna zmiana, moje włosy niestety nie chcą się tak szybko zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ja te zaczęłam dbać o włosy, robię to już od 2 miesięcy i jakiejś takiej satysfakcjonującej mnie zmiany nie widzę, ale cały czas trwam w tym i wierzę, że będę mieć piękną czuprynę:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)