piątek, 22 lutego 2013

#25

Udało mi się zakończyć sesje, najgorszy egzamin zdany. W tym semestrze plan, zajęcia i wykładowcy - na mega plus! Temat pracy licencjackiej jest, teraz tylko pisać ;d Ale mam czas jeszcze!

Zmagam się z bólem gardła i ogólnie źle się czuje - witaminki i inne uzdrawiające proszki biorę od dwóch dni, ale dziś muszę poczuć się lepiej bo czeka mnie koncert!

Na koncercie planuje naładować baterie na kolejne kilka miesięcy pracy, nic mi nie dodaje sił jak dobra zabawa na koncercie! A z tymi chłopakami energia i dobra zabawa zawsze jest ! ;d
A mowa o ENEJ !
Wybiera się ktoś do Zabrza?

Kilka rzeczy mam do zrobienia dziś, chciałabym wpaść do fryzjera na małe cięcie ;d Ale nie wiem czy mi się to uda. Wizyta jest konieczna bo końcówki wymagają skrócenia ;d

Czas na szybkie zakupy bo dowiedziałam się o świetnej promocji, a potrzebuje kilka rzeczy tak wiec ruszam na polowanie ;D Chce spać! Bo ostatnio nie jest mi to dane :c Czas na witaminy by wyzdrowieć do wieczora. Trzymajcie się!

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)