piątek, 22 marca 2013

#36 GOKARTS!

Cudowny piątek nadszedł! Jestem po mało ciekawym wykładzie, na którym była mowa o Londynie - oczekiwałam czegoś bardziej interesującego. Może taki dzień dzisiaj, kiepski i nudny. W weekend mam trochę nauki na kolosa i przygotować muszę znowu prezentacje.
Nie wiem dlaczego wczoraj nie dodały się dwa zdjęcia z gokartów. W takim razie dodaje je teraz ;)


Mam ochotę na weekend w dresie, łóżko, laptop i mnóstwo jedzenia! Drugi dzień wiosny, a tutaj zima :/
A teraz czas na drzemkę :D Miłego weekendu ;*

2 komentarze:

  1. uwielbiam gokarty! co do weekendu to mam podobnie, dodałabym tylko jakąś dobrą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja powinnam się trochę pouczyć na kolokwium poprawkowe, ale jakoś tak nie mogę się za to zabrać.
    a na gokartach nie byłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)