środa, 3 lipca 2013

COME BACK! ; )

Aaaa nie było mnie tutaj miesiąc! Padł mi komputer, musiałam wymienić dysk. Jedno szczęście, że udało mi się odzyskać wszystkie dane. Wszystkie zdjęcia. Moją walkę o zdrowsze włosy.
Z dniem dzisiejszym mam nadzieje skończyłam drugi rok studiów (jeszcze czekam na ostatnie wyniki egzaminu)! Sesja okropna, ale najgorszy rok mam za sobą. Od przyszłego roku mniej przedmiotów, uff! Ale znowu będzie trzeba pisać prace, oczywiście z tym będzie ciężko :D Podoba mi się mój temat, bo będę pisać o motywacji w uczeniu się języka obcego :)
Jednak póki co, zaczęły mi się wakacje! Które świętowałam tydzień temu ze znajomymi na Hippie Party, bardzo podobają mi się tematyczne imprezy. Akurat na egzamin z historii i kultury krajów anglojęzycznych było o Hippie :D

Plany na pierwszy miesiąc wakacji nie mam żadnych oprócz zabiegu, który mnie czeka. Kocham Zęby Mądrości! W sesji dały mi nieźle w kość :/
W lipcu basen, góry i oglądanie sporej ilości filmów.
Wypad do Krakowa planuje pod koniec lipca na początku sierpnia.
A w sierpniu nad moje ukochane morze <3

Koniecznie muszę wrócić do pielęgnacji włosów, od dobrych dwóch miesięcy zero maseczki....
Także zbieram siły, mobilizuję się i wracam do blogowania :)
P.S zmieniłam kolor na ciemny blond :D


Do usłyszenia :)

ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM :) http://instagram.com/alexannp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)