czwartek, 11 września 2014

#57 Never-Ending Dreams, czyli moja niekończąca się lista marzeń ; )

Kochani zapraszam Was serdecznie na mojego drugiego bloga, na którym póki co jest moja lista marzeń. Z czasem mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się sporą ilością postów, w których pokazuje jak spełniam swoje wielkie i małe marzenia. Już w najbliższą niedziele jedno się spełni :). 



Moje włosomaniactwo dalej trwa, bo wciąż dbam o moje włosy. Nie miałam ostatnio za dużo czasu by siedzieć i szukać różnych nowości. Szczerze, nie mam na to siły i chęci. Znalazłam kosmetyki, które zostały zaakceptowane przez moje włosy, jest im razem bardzo dobrze. Nie chce tego zmieniać, więc na najbliższy czas zostajemy razem.

Wypaliłam się z blogowania na temat zakupów (ale z samych zakupów ani trochę!) albo tego co u mnie słychać. Nie jestem ostatnio na tyle systematyczną osobą bym mogła to robić dobrze, a jak już coś robię to nie lubię robić tego 'byle jak'. Nie czuję także potrzeby większego wypowiadania się. Prostszą formą stał się dla mnie instagram. Wrzucam zdjęcie, kilka słów i tyle. 

W każdym etapie mojego życia, prowadzę coś nowego. Przez okres gimnazjum systematycznie prowadziłam photobloga. Przez 3lata liceum spędziłam tutaj sporo czasu, a w trakcie studiów licencjackich założyłam instagrama i tam na bieżąco dodawałam posty. Teraz nadszedł etap magisterki, więc jak widać wiąże się to u mnie z czymś nowym. Miło się to wszystko wspomina po latach, jest to taka moja elektroniczna forma pamiętnika.


Trzymajcie kciuki i mam nadzieję, że widzimy się tutaj
AlexAnnP ; )





2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na tego nowego bloga ;) Powodzenia w spełnianiu marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki! :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)