piątek, 3 sierpnia 2012

FILM: TURYSTA

" "The Tourist" to remake francuskiego thrillera "Anthony Zimmer" z 2005 roku. Film opowiada o amerykańskim turyście (Johnny Depp), który znajduje się w niebezpieczeństwie z powodu spisku uknutego przez agentkę Interpolu (Angelina Jolie). Kobieta wykorzystuje go jako przynętę, by wywabić z kryjówki nieuchwytnego przestępcę, z którym kiedyś miała romans. "

 





Przede wszystkim moja ukochana WENECJA! To raz, a dwa po serii piratów z karaibów chciałam zobaczyć Deepa w inne roli. I kiedyś przyszłam do mamy, a ona akurat oglądała ten film więc się przyłączyłam i takim to sposobem widziałam go 1,5 :D Niestety zaczęłam od połowy, a potem chciałam zobaczyć początek... I to był mega błąd!! Bo już niestety wiedziałam jaki będzie koniec, aczkolwiek należę do osób, które są strasznie ciekawe (baaaardzo!) i zawsze albo ktoś mi coś powie albo sama coś przeczytam bo nie lubię być w napięciu. Co do samego filmu to główne role ciekawe zagrane, aczkolwiek nie zachwycam się Angelina. Jest w tym filmie coś co sprawia, że przyjemnie się go ogląda. Mimo tego, że fabuła nie jest jakaś super.

6 komentarzy:

  1. ogladalam ten film, nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie Johnnego, ale za Angelina nie przepadam... ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie lubiłam piratów a Karaibów, ale lubię Deepa w tym filmie. gra tam po prostu świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam już dawno temu, ale nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten film, i Johnny'ego Depp'a ♡ Angelina w tym filmie wyglądała zjawsikowo♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się podobał ten film :D Lubię Depp'a :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)