środa, 17 października 2012

BE HAPPY - RYAN

Nie spoczywając na laurach, mimo tego, że czasu nie jest sporo na czytanie to i tak wypożyczam książki. I dzielnie będę walczyć o swoje szczęście :)
Jedna z nich jest właśnie książka pt. 'BE HAPPY - SZKOŁA SZCZĘŚCIA' autorstwa M.J. Ryan.



Główne cele książki to:
  • Naładować organizm pozytywną energią
  • Przejąć odpowiedzialność za własne szczęście
  • Spróbować zatracić się w radości życia
  • Pozbyć się negatywnych myśli
  • Nauczyć się optymizmu
  • Znaleźć powody, dla których warto żyć
  • Przekonać, że można cieszyć się z drobnych rzeczy
  • Zacząć wykorzystywać swój potencjał
  • Ustalić priorytety, które uleczą Twoją duszę i ciało
Na pierwszej stronie jest bardzo fajny cytat:
"Pamiętaj, szczęście nie zależy od tego, kim jesteś i co posiadasz; zależy wyłącznie od tego, co myślisz" - Dale Carnegie 



Ja już nie mogę doczekać się by przeczytać i zastosować wszystkie rady, które sprawią, że będę HAPPY!
Mam jeszcze jedną książkę w kolejce, tym razem o marzeniach. Ale o niej innym razem.

3 komentarze:

  1. Poradnik szczęścia, a to ciekawe! Sama jestem raczej wielką optymistką i szukam radości w życiu a nie w podręcznikach, chociaż książki też oczywiście kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiasz w mój gust książkowy idealnie:) Niestety u mnie również czasu niewiele...

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)