piątek, 19 października 2012

15 HAIR PROJECT - DZISIEJSZA RUTYNA




1. Przede wszystkim nakładam maseczkę na włosy, czyli Crema al Latte + olej rycynowy. Trzymam na głowie przynajmniej przez 3h, czasem dłużej.
2. Zmywam szamponem Babydream, żeby porządnie zmyć olej.
3. Następnie nakładam odżywkę Alterra aloes i granat, trzymam jakiś czas (5-10min).
4. Myję włosy szamponem, nie mam konkretnego, taki akurat, jaki będzie takim myje. Obecnie jest to L'Oreal Elseve Color-Vive (tak wiem, że ma SLS, ale bardzo go lubię i moje włosy też :d )
4. Znowu nakładam odżywkę Alterra na końcówki, trzymam 5-10min i spłukuję.
5. Jeśli włosy są w miarę suche nakładam na końcówki serum z Rzepy.

Jeśli nie mam czasu to rezygnuje z maseczki i tylko robię wszystko od nr.3 ; )




P.S. Jakie filmy polecacie? :)

3 komentarze:

  1. wow. podziwiam, że Ci się chce!
    powodzenia :)

    pozdrawiam :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, właśnie chciałam napisać, że Cię podziwiam, za wytrwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem ten odzywki z Alterry, muszę o niej poczytać :) i wypróbować.

    odp. do komentarza u mnie: Ja również cenię sobie ten płyn micelarny, a cena także jest zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! :)

Na pytania postaram odpisać się pod wpisem :)
Jeśli chcesz to dodaj do obserwowanych ;)